piątek, 23 grudnia 2016

II#13


Kochani zanim zaczniecie czytać koniecznie puśćcie sobie ten kawałek https://www.youtube.com/watch?v=0RyInjfgNc4
Niech leci w tle....


Tomson

Zrobiłbym dla niej wszystko, gdyby tylko mnie zechciała. Gdyby tylko mnie pokochała. Przez te lata ani na chwilę o niej nie zapomniałem. Codziennie miałem ją w głowie. Tęskniłem, martwiłem się! W końcu by spróbować wszystko zagłuszyć zacząłem spotykać się z Natalią. Ale to nie było to! Widząc znów Julię na powrót poczułem to przerażająco rozdzierające uczucie. Co wybrać? Przyjaźń czy miłość? Wiedziałem już jak bardzo boli utrata jej i wiedziałem, że nie zniosę tego drugi raz. Tym razem postanowiłem zawalczyć. Usłyszałem dochodzące z salonu dźwięki najnowszej ballady Rihanny, Love on the Brain. Ta piosenka tak bardzo oddawała mój stan ducha. Zacząłem lekko kiwać się w jej rytm i śpiewać:

And babe I'm fist-fighting with fire
Just to get close to you
Can we burn something, babe?
And I run for miles just to get a taste
Must be love on the brain
That's got me feeling this way (feeling this way)
It beats me black and blue but it fucks me so good
And I can't get enough
Must be love on the brain
And it keeps cursing my name (cursing my name)
No matter what I do
I'm no good without you
And I can't get enough
Must be love on the brain

Baby, keep loving me
Just love me, yeah
Just love me
All you need to do is love me, yeah

Tak, wszystko co musiała to tylko mnie pokochać, a ja już na zawsze byłbym przy niej i nigdy nie pozwoliłbym skrzywdzić. Wszystko bym dał byleby tylko mnie zechciała. Płakała! Z jej oczu lał się potok łez jednak nie przestawała na mnie patrzeć. Serce mi się krajało. Niewiele myśląc znów ją pocałowałem. Tym razem wyczułem delikatny ruch jej warg. Wahała się. Oparłem swoje czoło o jej i znów naparłem na jej usta. Tym razem pozwoliła aby mój język wślizgnął się do środka. Złapała mnie za kark i z cichym jękiem poddawała się moim pocałunkom. Oszalałem! Złapałem ją w pasie i uniosłem. Oplotła mnie swoimi nogami. Na oślep podszedłem do łóżka i delikatnie ją położyłem. Nie wierzyłem w to co się dzieje. Nie opierała się, ulegała moim dłoniom, które błądziły po jej ciele ściągając kolejne warstwy ubrań. Tak długo o tym marzyłem. Odrzuciłem z głowy wszystkie złe myśli i głos rozsądku. Tym razem nie zamierzałem się cofnąć. Czując jej nagie ciało tuż obok, szepnąłem patrząc jej głęboko w oczy:

– Jesteś ze mną?

– Tak – odpowiedziała, bez zastanowienia.


To mi wystarczyło! Starałem się być delikatny, choć rozpalała we mnie rządzę. Patrząc jak zaciska powieki, jak rozchyla usta i cichutko jęczy ledwo panowałem nad sobą. Jednak nie chciałem się spieszyć. Wolałem to celebrować, upajać się i kochać się z nią godzinami.

*********************************************************************
Weszliście w klimat przy tej piosence?
Przepraszam, że dzisiaj tak krótko... ale nie chciałam Was zostawiać  bez niczego dzisiaj. Ogarnięta szałem przygotowań do Świąt zabrakło mi czasu... za tydzień powinien się pojawić dłuższy rozdział.
Przygotowałam dla Was również ankietę (musicie się przełączyć w tryb komputerowy aby ją zobaczyć) Chyba znam odpowiedź ale klikajcie proszę...
WESOŁYCH ŚWIĄT....................

8 komentarzy:

  1. Bomba wodorowa ;-) Krótka ale pozostawia wiele do myślenia :-) Lubię to 👍 Zdrowych wesołych świąt ci życzę Pełnych ciepła rodzinnej bliskości i spokoju ducha :-* i oczywiście czekam na ciągi dalsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwie dla naszego Tomusia 😄 Szkoda, że taki krótki, ale ważne, że udało ci się coś dla nas napisać między przygotowaniami di świąt 😁😂 Super i czekam na kolejny 😉
    Wesołych świąt w gronie przyjaciół i rodziny 😉😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejjjjj Oby Julia była z Tomkiem ,zasługuje na niego

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się porobiło! Nie wiem co o tym myśleć...
    Ale rozdział jak zwykle miota moimi emocjami :D chodź wolę parę Wojtek-julia, ten rozdział jest taki jakiś wyjątkowy. Piosenka faktycznie idealnie oddała jego klimat.
    wesołych świąt! Buzi kochana! :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Co?!?!?! Tak mało?!?!?! To powinno być karane!! :D gdy ja sie wciągam to ty kończysz!! :D BOMBA!! :*** Wesołych Świąt kochana :*** byłoby miło gdyby w czasie świąt pojawił się nowy rozdzialik ;D

    Pozdrawiam,
    Zaczytana studentka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wowwwww Julka musi być z Tomkiem ,Wojtek nie zasługuję na nią !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co o tym myśleć. Zawsze uważałam, że połączenie Julka+Tomek jest świetne, ale pod względem przyjaźni. Z jednej strony- dobrze, że są zmiany. Dobrze, że jest akcja. Jest ciekawie. Z drugiej strony- to już nie jest ten blog co wcześniej. Zakochalam się w poprzednich rozdziałach. Właśnie je czytałam. Moment, kiedy Julia i Wojtek się poznali, ich pierwszy raz- cudowny. Tak wspaniale to opisalas, że mogłabym to czytać i czytać. Kiedy się pogodzili i wrócili do siebie- czytałam ze łzami w oczach. To była właśnie ta miłość! Jedyna i na całe życie. Może to głupie, ale ja wierzę, że miłość w życiu jest tylko jedna, że kocha się tylko raz- reszta to zauroczenia i pomyłki. Tym bardziej niemozliwe jest kochanie dwóch osób naraz. Wojtek ją kocha, ale się pogubił. Ewa powinna w końcu zniknąć.
    A Julia? Kocha Tomka czy Wojtka? Skoro kocha Tomka, to znaczy, że nigdy nie kochała Wojtka- jak to się ma do poprzednich rozdziałów? Kiedy była tak szalenie w nim zakochana, a on w niej?
    Wojtek kocha Ewę? Przecież to bzdura. Julia jest tą jedyną, tyle z nią przeszedl.
    I przede wszystkim- jakim przyjacielem, w stosunku do Wojtka, jest Tomek? Jest wiele określeń na faceta, który dobiera się do kobiety swojego przyjaciela. Pierwsza zasada męskiej przyjaźni- dziewczyna kumpla jest nietykalna. Tomson chyba o tym zapomniał. Jak się czuje z tym, że robi to z żoną przyjaciela? To chore. To jest zabronione. Tak sie nie robi! Nie podoba mi się to BARDZO.
    A Julia? Ma mętlik w głowie. Zbyt dużo przeżyła. Nie wie do końca co robi, ona nie kocha Tomka przecież.

    OdpowiedzUsuń
  8. I będzie kolejna dzidzia, pytanie tylko czy Tomeczka czy Wojtusia 😁😁 Ale by się działo. Ubolewam nad krótkim rozdziałem 😭 Ale wiem że nam to pięknie nadrobisz w następnym 😄 Pozdrawiam cieplutko😉😉

    OdpowiedzUsuń