wtorek, 3 października 2017

Wattpad

Witajcie
Miało być tak pięknie i takie bogate były plany ale niestety rzeczywistość je zweryfikowała, więc.... 
Zamiast do księgarni chciałabym Was zaprosić na Wattpada, gdzie zdecydowałam się opublikować moje opowiadanie w zupełnie zmienionej formie, z fragmentami dotąd nie publikowanymi. Nie będzie to już fanfik tylko klasyczny romans  Jeśli macie ochotę powrócić do historii Julii to serdecznie zapraszam do lektury i komentowania.

https://www.wattpad.com/477453851-idol-wst%C4%99p




10 komentarzy:

  1. Fantastycznie 😊 Rozumiemy że nowa opowieść musi poczekać 😉 Ciekawe co i jak zmieniłaś u Julki 😀 To było takie fajne i emocjonujące że z ogromną przyjemnością przeczytam ta historię chyba 10 raz 😀 Tym razem z niespodzianka😚😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku z checia do tego wroce ❤ i mam nadzieje, ze napiszesz kolejna czesc jak obiecalas ;) buzka ��

    OdpowiedzUsuń
  3. A co z Tomsonem i Pauliną? Mam nadzieję, źe będzie nam dane jeszcze o nich kiedyś poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nw jak się tutaj znalazłam, nawet nie jestem fanką afromental, ale opowiadanie mi się mega spodobało, śledzę na watpadzie i czekam na kontynuacje o Pulinie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze było tu wrócić po tylu latach. Ach kiedyś to było ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odwiedzam to narzędzie regularnie. Jedno z najlepszych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedno z ciekawszych miejsc. Na pewno warto odwiedzić.

    OdpowiedzUsuń