piątek, 9 września 2016

#Ogłoszenie

Witajcie kochani...
Co się tyczy kontynuacji mojego opowiadania to... Większość z was w komentarzach narzuciła mi termin na "po wakacjach", mimo iż ja nigdy nie mówiłam kiedy nowe rozdziały się pojawią... Jednak postanowiłam sprostać Waszym oczekiwaniom... wakacje upłynęły mi więc "pracowicie", niestety jednak jeszcze nie jestem gotowa aby to opublikować... potrzebuję jeszcze chwilki czasu... może tydzień... może dwa... nie dodam nic nowego jeśli nie będę mieć absolutnej pewności, że zdążę dopisać resztę publikując jak zazwyczaj co tydzień. Także proszę Was o jeszcze trochę cierpliwości, no i oczywiście o motywacje. Jesteście ze mną jeszcze? Kto chce przeczytać 2 część wstawia komentarz!!!

No i mały spoiler - w kontynuacji pojawią się nowe postacie (jak i stare oczywiście :-) będzie więcej tekstu z narracją Wozza... no i...

19 komentarzy:

  1. Wszyscy czekają i będą czekać 😀😉 Powodzenia w podejmowanih decyzji, bardzo ważnej 😉 Chce czytać dalej twojego bloga 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moge sie doczekać ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam i ciekawią mnie bardzo te nowe rozdziały ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już niedługo😍 czekamy czekamy ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z Niecierpliwością��

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się już doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja wiem i nie powiem...czekam kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. No w końcu afrosiostro! :D czekam na nowy rozdział ale pamiętaj, nie spiesz się jak czegoś jeszcze nie jesteś pewna. My będziemy tu na Ciebie czekać :) mam tylko nadzieję, że Julka będzie z Wojtkiem :( coś czuję, że niedługo wyjdzie niezłe dzieło! Stesknilam się już za tymi piatkowymi wieczorami, kiedy po całym tyg szkoły mogę sobie usiąść i w spokoju poczytać nowy rozdział. Tylko niech nie będzie samych tragedii i smutków, bo nie wytrzymam psychicznie przez Ciebie :D
    Buźka :*
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. To opowiadanie jest moim życiem, przysięgam. Doczekać się nie mogę, a t już koniec września praktycznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dwóch tygodnii chodzę w stresie a od środy mam spinę "byle do piątku w piątek nowy rodział" a tu nic ;cc Czekam Angelo, pamiętaj ;)

    OdpowiedzUsuń